Ensimmäinen on kuopuksen kummisedälle menossa, kuhan saan osoitteen.
toiv. pian ku synttärit on huomenna???

Ja toinen on miun hyvälle kaverilleni jolla on myös huomenna synttärit:)

Tässä sain hyvän idean mut toteutus ei oikke onnistunu:(
keväinen kortti siitä kuitenkin syntyi...




Kommentit