oon kahtenä yönä nähny jo askartelukauppa unia...
Toissa yönä näin unta et Jani oli ajellu Heta ja sammakon ohi ku oli ollu jotain auton osia ostelemassa,
vielä herätessäni olin sille vihenen asiasta ;D
Kunnes unen pöppöröstä selvittyäni asia jo naurattikin...
Kaikki asiat ne uniin tuppaavatkin:)
(okei, mä taisin illalla selata heta ja sammakon blogia ennen nukkumaan menoo ja haaveilla ku sinnekkin pääsis;)
Viime yönä meidän lähikauppa oli muka ideaparkissa ja ruoka ostokset tehtyäni livistettiin Miken kaa Sinelliin, Jossa ihan sattumalta törmättiin Marjuskaankin;)
Että todellakin mun unet on aina ihan kummalisia... enkä ikinä ymmärrä mistä ne mun päähän puksahtaa...
mutta toisaalta mielikuvitukseni on aina laukannut ihan omia raiteitaan joten kai se uniinkin onnistuu pomppimaan ;D

Mutta siis Nyt tuli vastaan se miks nään askartelukauppa unia...
MATERIAALIPULA ;/

Kauhee inspis het aamusta ruveta väkertää korttia, jota kaveri eilen soitti et: tekisinkö?
Tottahan lupasin tehhä mutta mulle
EI OO MITN SOPIVAA KUVAA SIIHE

Okei kortilla ei oo kiire ja sovittiinkin et jos mulla ei oo kuvaa niin se voi ite kattella jostain sopivaa ja tilaan sen sit mutta ku inspis iski NYT,
niin ärsyynnyttää!!!!!