Jepsis eli ensimmäinen on iihan viimestä narun päättelyä myöten valmis ja tälläinen siitä tuli...

Ja apupupu"1" :kin on jo hyvällä mallilla taas vain kädet uupuu ja pääsen harsii sitä kasaan ;)
tiistai, 27. helmikuu 2007

Askartelusta leivontaan ja kaikkee siltviltmitnyt sattuu tapahtumaan t kotippiksen els;D
Kommentit