Tänään siis saapui jo odottelemani askartelutavara vaihto kuori...
Ja mitä kaikkee ihanaa siellä olikaan Steppasin keittiössä kuorta avatessa ja se olikin hyvin suljettu kuori;)
Mutta kannatti nähdä vaivaa että sen näpersin siististi auki sisutaa varoen...
tältä se sisus siis näytti

ja vielä lisää

Oikein paljon kiitoksia Neljän kotiäidille siis :D
Ja toinenkin jo malttamattomana ihmisenä jo odottelemani paketti,
Eli Pihkun bloksussa voitin arvonnassa lahjakortin paperikierteeseen ja sinne heti näpyttelin silloin tilausta niin sekin saapui tänään :D

ja vielä toinenkin "kuori" tuli sieltä

Elikkäs nyt oia ainakin materiaalia mistä askarrella ;D
Jouduin siivoo askartelupöytänikin että sain kaikki uudet ihanuudet sinne siististi mahtumaan *hihihih*




Kommentit